اینک من و اینک سر

اینجا، جایی برای بیان ناگفته ها

اینک من و اینک سر

اینجا، جایی برای بیان ناگفته ها

حضرت امیر علیه السلام
الا و لا یحمل هذا العلَم الا اهل البصر و الصبر . . .

این علَم کدوم علَمه؟
به نظرم علَم امروز، علَم انقلاب اسلامیه...

چهار شنبه سوری؛ از زاویه ای دیگر

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۱۱ ب.ظ

چندهفته‌ای می‌شود که دارم برای رفتن برنامه‌ریزی می‌کنم. بالاخره مشخص شد.

زمان حرکت: چهارشنبه‌سوری ساعت 10 شب. از افراد بسیاری در مورد تهران این شب پرسیدم. بسیاری هشدار دادند و گفتند سفرت را به تعویق بینداز. عده‌ای هم گفتند نه چیز خاصی نیست. داشتم با خودم فکر می‌کردم چقدر این مسئله در این چندروزه ذهن مرا مشغول کرده بود. مسئله‌ای به نام امنیت. مسئله‌ای با این  تقریر که تو از خانه‌ات بیرون می‌روی ولی از آمدن خودت مطمئن نیستی. می‌توان گفت این شب نعمتی است  برای ما. آری نعمت؛ تا اینکه در مورد امنیت کشورمان در این جزیره بی‌ثبات و در حال جنگ بیندیشیم.


البته منظورم کاملا واضح است و راه برای برداشت های نادرست باز نیست.

 راستی ناامنی چقدر بدمزه است...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۵
طاها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی