اینک من و اینک سر

اینجا، جایی برای بیان ناگفته ها

اینک من و اینک سر

اینجا، جایی برای بیان ناگفته ها

حضرت امیر علیه السلام
الا و لا یحمل هذا العلَم الا اهل البصر و الصبر . . .

این علَم کدوم علَمه؟
به نظرم علَم امروز، علَم انقلاب اسلامیه...

هو الشاهد

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۷ ق.ظ


برادر ؛ دعایمان کن



شهید


چند روزی است دلمان تنگ تر شده!!!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۲
طاها

نظرات  (۶)

عموی شهیدم⚘⚘⚘⚘
من دیروز از جنوب برگشتم وافعن دلم پیش این شهید گیر کرده زیااااد اصن من همچین آدمی نبودم اما چشمای ایشون منو جذب خودش کرد
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۶ عــ ـاکـ ـف ...
این شهید . . . .
من کلی باهاش خاطره دارم ....!
واقعا بردارتونن؟!
شهیدان زنده اند....

لایک
عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی