اینک من و اینک سر

اینجا، جایی برای بیان ناگفته ها

اینک من و اینک سر

اینجا، جایی برای بیان ناگفته ها

حضرت امیر علیه السلام
الا و لا یحمل هذا العلَم الا اهل البصر و الصبر . . .

این علَم کدوم علَمه؟
به نظرم علَم امروز، علَم انقلاب اسلامیه...

کربلا رفته ای تو یا نه هنوز ؟!(8)

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۳ ب.ظ



با عبور از اولین گیت، شادی عجیبی وجودم رو فرا گرفته بود. هر چه به سمت ساختمان مرز عراق پیش میرفتیم،

در و دیوار ها از رنگ و رو می افتادند. تقریبا وارد خاک عراق شده بودیم، که باید برای مهر کردن گذرنامه ها

توسط ماموران عراقی در صف می ایستادیم. یعنی هر کس می خواست در صف می ایستاد. هیچ اجباری در کار نبود.

 عده ای را میدیدم بی خیال دارند از آن محل عبور میکنند. 

حتی کسی نگفت که گذرنامه هایتان را بالا بگیرید. من که روادید برایم صادر نشده بود از دیدن این وضعیت 

خوشحال بودم. چه خوب میشد همیشه به همین راحتی میشد رفت کربلا. آنوقت برای کسی مثل من، کربلا

 رفتن از مشهد رفتن ساده تر میشد. 

با عبور کامل از ساختمان ها، دشت وسیعی را در مقابل خودم دیدم که مملو از جمعیت بود. چندتایی اتوبوس دیده 

میشد ولی جمعیت آنقدر زیاد بود که ترمینال جنوب تهران با همه ی اتوبوس هایش هم کفاف نمیداد...


خواستم آبی به دست و صورتم بزنم که نبود سرویس بهداشتی مناسب به یادم آورد که از ایران خارج شده ایم. 

با کمی جست وجو سرویس بهداشتی محقرانه ای را دیدم. یکی از شیر ها خراب بود. دیگری کمی آب می آمد.

 وقتی جلو رفتم بیشتر لباسهایم خیس شد تا دستهایم. از همین ابتدا حساب کار خودم را کردم.


وقتی برگشتم، دیدم هیچ کس نیست. بچه ها همه رفته بودند. نمیدانستم قرار است چجوری بریم تا نجف ؟!

به سمت جمعیت شروع کردم دویدن ... باد تندی می وزید. همین تمرکز من رو خیلی کم کرده بود ...


کم کم داشتم نا امید میشدم که .. . 


ادامه دارد




کربلا رفته ای تو یا نه هنوز ؟!(6)
کربلا رفته ای تو یا نه هنوز ؟!(5)

کربلا رفته ای تو یا نه هنوز ؟!(4)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۰
طاها

نظرات  (۴)

اللهم الرزقنا کربلا
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۰ دلتنگ گل نرگس
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین و علی عباس الحسین و علی زوار الحسین.
سفرنامه ی زیبایی بود.
موفق باشید.
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۱۵ عبداله سعادت
Khoda havasesh b ma has maiem k cheshamono bastim rah baze chesh ma koor
دیکته زندگیمان پر از غلط است ولی نگران نباش
خودش گفته قبل از نمره دادن اگر پشیمان شوی غلط هایت را پاک میکنم!

صدور هیچ گذرنامه و ویزایی لازم نیست وقتی به خدا " پناهنده" می شویم...

خدایا ... نرسان "زمانی " را که برای زندگی، همه چیز داشته باشیم غیر از " زمان"....
لطفا در دیگر وبلاکم با آدرس saadat52.blogfa.com آزران وطن من نیزسری بزنید.
چنانچه مایل به تبادل لینک هستید لطفا حتما کامنت بدهید.ممنونم
۲۰ تیر ۹۴ ، ۲۰:۵۵ شاخه نبات ..
نطلبیدن مارا. .. نمیطلبند ما را. .

التماس  دعا
پاسخ:
ان شاءالله امسال . . . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی