اینک من و اینک سر

اینجا، جایی برای بیان ناگفته ها

اینک من و اینک سر

اینجا، جایی برای بیان ناگفته ها

حضرت امیر علیه السلام
الا و لا یحمل هذا العلَم الا اهل البصر و الصبر . . .

این علَم کدوم علَمه؟
به نظرم علَم امروز، علَم انقلاب اسلامیه...

امشب، شب برات است . . .

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ب.ظ



مستی نه از پیاله نه از خم شروع شد                   از جاده ی سه شنبه شب قم شروع شد
                                                                                                «آقای فاضل نظری»
****  **** 

آسمانی شده این دل، تو بگو من چه کنم؟           باز کـــن قفل دلــــم را و بگو من چه کنم؟
در شبِ آمدنِ مــــــهدیِ موعـــودِ عزیز           جمکرانی شده این دل، تو بگو من چه کنم؟


نمن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۲
طاها

نظرات  (۲)

خدابا خود به ظهورش شتاب کن....
سلام ؛
پست مفیدی بود ؛ خوشحال می شم از آخرین مطلب سایت من دیدن کنی .

عنوان مطلب : جاینت ، هشتمین شگفتی جهان


اگر تونستی نظرت را هم بگو !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی