اینک من و اینک سر

اینجا، جایی برای بیان ناگفته ها

اینک من و اینک سر

اینجا، جایی برای بیان ناگفته ها

حضرت امیر علیه السلام
الا و لا یحمل هذا العلَم الا اهل البصر و الصبر . . .

این علَم کدوم علَمه؟
به نظرم علَم امروز، علَم انقلاب اسلامیه...

کربلا رفته ای تو یا نه هنوز ؟!(1)

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۶ ق.ظ

سلام

 «کربلا رفته ای تو یا نه هنوز ؟!» سلسله خاطراتی است از سفر عشق . سفری که خدا کند هر کسی یک بار تجربه اش کند... سعی دارم این موضوع را به صورت سفر نامه در چندین قسمت ادامه دهم.

 

آمد به من گفت کربلا رفتی تا الان؟ 

گفتم نه!

گفت نمیخوای بری؟

گفتم خیلی زیاد.

گفت پس برو تو این سایت ثبت نام کن

گفتم هزینه ش چی می شه؟

نگاه عاقل اندر سفیهی به من کرد و گفت برو...

 

هفته ی بعد . . . 



داشتم تو اتاق درس میخوندم که یهو دیدم ممد گفت بیا اتاق کناری. وقتی رفتم دیدم دارن نتایج قرعه کشی سفر اربعین کربلا رو میبینن. کلاً اسم 15 نفر رو اعلام کرده بودن و 5 نفر ذخیره، که اسم من چهاردهمی بود.از این میشه نتیجه گرفت که قسمت شده بود ان شاءالله  امسال اربعین بریم کربلا. اونجایی که همیشه ترسم از این بوده که یه وقت از دنیا برم و نبینمش...

آخه شنیدم هرکی از دنیا بره و کربلا رو ندیده باشه  تو بهشت ملک اختصاصی بهش نمیدن، کلاً اونجا مهمونه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۷
طاها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی